Provozní podmínky
Pravidla pro rezervaci osobní účasti na pořádaných událostech:
Pořádaných akcí se mohou účastnit pouze registrovaní členové.
Účast na akci je zpoplatněná.
Účastnický poplatek je nutné hradit předem bezhotovostně (na bankovní účet).
Pořadatel prosí zájemce aby účast rezervovali nejméně 14 dní před termínem události.
Za závaznou rezervaci se považuje písemná elektronická forma nebo připsání účastnického poplatku na účet.
Uhradí-li zájemce poplatek méně jak 3 dny před termínem konání, předloží před zahájením události moderátorovi vytištěné potvrzení o provedené platbě účastnického poplatku.
Platby opatřujte variabilním symbolem (dle pokynů rezervačního systému).
Do poznámek bankovních transakcí uvádějte datum a město konání akce.
Neúčast je třeba co nejdříve omluvit na: <ucast@sblizujeme.cz>.
Pořadatel si vyhrazuje právo akci nekonat z důvodu nízké účasti (nebyla-li splněna podmínka minimálního počtu účastníků). V tomto případě umožní pořadatel členovi účast na jedné události se shodnou výší účastnického poplatku v náhradním termínu.
Nepodaří-li se pořadateli uspořádat událost ve spádové oblasti pro daný kraj (region) do 365 dní od objednávky, navrátí pořadatel členovi na jeho výzvu účastnický poplatek (bezhotovostně na bankovní účet).
Na opozdilce nečekáme, akce začíná přesně v stanovený čas.
Pořadatel může před akcí oznámit zrušení účasti takovému zájemci, který informacemi uvedenými v profilu není kompatibilní k většině účastníků. V takovém případě zůstává univerzální vstupenka platná nebo bude členovi navrácena finanční hodnota vstupného formou navýšení členského kreditu.
Pořadatel může odmítnout účast takovému zájemci, který o sobě uvedl nepravdivé informace nebo se přihlásil na událost, přičemž svými informacemi uvedenými v členském profilu nesplňuje podmínky pro účast na akci. V tomto případě pořadatel není oprávněn zájemci navrátit již uhrazený účastnický poplatek pro porušení pravidel pořadatele.
Na místě konání můžete setrvat déle a bavit se s těmi účastníky, kteří vám přišli nejsympatičtější...
Pořadatel je oprávněn ukončit účast takového účastníka, který narušuje hladký průběh akce nebo se chová hrubě, neuctivě nebo jeho chování není v souladu s dobrými mravy. V tomto případě pořadatel není oprávněn zájemci navrátit již uhrazený účastnický poplatek pro porušení pravidel pořadatele.
Poskytovatel rezervačního systému účtuje poplatek ve výši 5% z ceny objednávky.
V případě, kdy se objednatel nebo držitel voucheru rozhodne pro vrácení hodnoty objednávky, navrátí poskytovatel objednateli bezhotovostně hodnotu objednávky poníženou o veškeré transakční poplatky rezervačního systému a to ve lhůtě 30 dnů.Pořadatel si ponechává až 5% z takových členských plateb, které poukázal člen pořadateli prostřednictvím platebních bran a to i v takovém případě, kdy pořadatel zrušil událost pro překážku na straně pořadatele nebo kdy plátce provedl platbu omylem nebo duplicitně. Důvodem jsou transakční poplatky poskytovatelům rezervačních systémů nebo platebních bran.
Pravidla pro službu RANDE:
Objednatel zašle provozovateli dvě fotografie a textový popis preferovaného protějšku.
V nabídce na seznámení nebude skutečné jméno ani kontakty na objednatele. Objednatel vystupuje pod zvolenou přezdívkou. Provozovatel přejmenuje fotografie unikátním členským číslem tak, aby objednatel zůstal v anonymitě.
Provozovatel má právo zpracovat výsledek nabídky na seznámení až po 14 dnech od odeslání.
Provozovatel má právo nezpracovávat nevhodné fotografie a má právo odmítnout zpracovat podklady které nejsou v souladu s dobrými mravy nebo od zájemce který nemá chuť o vážné seznámení.
Nezaujal-li seznamovací medailonek objednatele žádný protějšek, může provozovatel vyzvat objednatele k přehodnocení svých požadavků na protějšek přičemž novou nabídku provozovatel může odeslat nejdříve 14 dní od odeslání nabídky předchozí.
Odesláním 3 nabídky potenciálním kompatibilním členům (zájemcům o seznámení) se považuje služba za dodanou i v případě, kdy objednatel neobdržel od provozovatele žádný kontakt na protější pohlaví.
V případě, kdy nabídka objednatele zaujala více zájemců o seznámení protějšího pohlaví, má objednatel právo si vybrat jen jednoho takového zájemce a na něj obdržet kontaktní údaje.
Zahájí-li provozovatel zpracování podkladů od objednatele, ztrácí objednatel právo obdržet cenu služby v případě, kdy požádá objednatel provozovatele aby ukončil aktivity ve věci a dál již nepokračoval v dodání služeb a zprostředkování rande.
Provozovatel nenese odpovědnost za způsob komunikace mezi objednatelem a protějškem, na který objednatel obdržel kontakt, provozovatel nemůže ovlivnit zda taková komunikace povede k domluvení osobního setkání.
Pravidla pro službu KOUČING:
Dodavatel upřednostňuje komunikaci via telefonní hovor. Po domluvě může být konzultace realizována via Whatsapp, Messenger nebo jiné aplikace. Toto není ze strany klienta nárokovatelné.
Konzultace s koučem proběhne po připsání ceny za službu na bankovní účet dodavatele.
Uhradí-li zájemce službu méně jak 3 dny před požadovaným termínem konzultace, dodá objednatel dodavateli potvrzení o platbě na email <rozvoj@sblizujeme.cz>.
Kouč se bude klientovi věnovat v předem domluveném časovém okně pro konzultaci.
Zapomene-li klient na konzultaci nebo nedojde-li ke spojení klienta a kouče z technických důvodů na straně klienta v rámci předem domluveného časového okna, ztrácí klient nárok na náhradní časové okno či jakoukoli refundaci za promarněnou příležitost se s koučem spojit.
Cena za nevyužitou službu z důvodu na straně klienta se objednateli nevrací, službu může objednatel postoupit na svého známého a ten může službu v době k tomu určené od dodavatele odebrat.
Dodavatel není povinen vracet platbu za nedodané služby, dojde-li však ze strany dodavatele ke vstřícnému kroku, je dodavatel oprávněn si ponechat 5% z hodnoty služby v případě, kdy objednatel využil rezervační formulář nebo platevní brány třetích stran které dodavateli účtují poplatky za využití jejich řešení.