Jak to celé funguje?
Stručné kroky
zájemce o seznámení se stane členem (registruje se)
člen si objedná účast na budoucí plánované události
účast na akci je nutné uhradit předem (pokyny obdržíš na mail)
člen sleduje počet účastníků (nepřihlásí-li se dost členů, akce neproběhne)
člen dorazí včas na akci
v případě oboustranných sympatií si členové vymění kontakty
dále je to už jen na vás dvou (začněte spolu komunikovat a domluvte se na osobním setkání, teď už bez pořadatele jako prostředníka)
Pořadatel si vyhrazuje právo umožnit účast na události pouze členům.
Jako doklad o členem uhrazené platbě poslouží výpis z bankovního účtu člena (nenoste s sebou na akce - platí pro případ dohledání zatoulané či nespárované platby).
Pořadatel členům jako stvrzenku za uhrazení účastnického poplatku zasílá účetní doklad.
Není-li ti vše jasné, mrkni na "Často kladené otázky"
Máš dotaz na věc, která není objasněna na webu? Kontaktuj podporu emailem na: <podpora@sblizujeme.cz >