Jak to celé funguje?

Stručné kroky

  1. zájemce o seznámení se stane členem (registruje se)

  2. člen si objedná účast na budoucí plánované události

  3. účast na akci je nutné uhradit předem (pokyny obdržíš na mail)

  4. člen sleduje počet účastníků (nepřihlásí-li se dost členů, akce neproběhne)

  5. člen dorazí včas na akci

  6. v případě oboustranných sympatií si členové vymění kontakty

  7. dále je to už jen na vás dvou (začněte spolu komunikovat a domluvte se na osobním setkání, teď už bez pořadatele jako prostředníka)

Pořadatel si vyhrazuje právo umožnit účast na události pouze členům.

Jako doklad o členem uhrazené platbě poslouží výpis z bankovního účtu člena (nenoste s sebou na akce - platí pro případ dohledání zatoulané či nespárované platby).

Pořadatel členům jako stvrzenku za uhrazení účastnického poplatku zasílá účetní doklad.

Není-li ti vše jasné, mrkni na "Často kladené otázky"

Máš dotaz na věc, která není objasněna na webu? Kontaktuj podporu emailem na: <podpora@sblizujeme.cz >