Proč je nutné se přihlašovat do zákaznické sekce?

Vzhledem k počtu pořádaných událostí je nutné, aby každý využil zavedený systém pro správu účastníků, což je samoobslužná zákaznická sekce.


Po přihlášení do zákaznické sekce získáš:

  • historii a přehled všech tvých objednaných akcí
  • aktuální stav tvých objednávek  
  • informaci, zda dorazila platba za vstupné
  • možnost aktualizovat osobní údaje 
  • možnost deaktivovat zasílání informačních emailů a SMS 
  • možnost zaslat organizátorům tvůj návrh na preferovanou akci (charakter události, lokalita...)
  • možnost sdělit organizátorům tvůj preferovaný čas a den konání akce (den v týdnu, čas zahájení)

 

Instrukce:

  1. Účast na událostech si rezervuj vždy jako přihlášený 

  2. Nejprve se přihlas do zákaznické sekce, pak vyber vhodnou událost

  3. V detailu  události si vyber nejvhodnější způsob úhrady vstupenky

  4. Rezervuj svou účast a zakup vstupenku

    Vstupné zašli na číslo účtu: 2800123737 / 2010  Fio banka, a.s.
    Platbu vždy označ buď přiděleným variabilním symbolem, nebo tvým devítimístným číslem mobilního telefonu.
Česky English Ruština

Hudební vystoupení, koncerty, oslavy, svatební obřady. Hudba klasická, filmová, swingová, populární. Hra na housle, klavír a klávesy